Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA)

SLA hizmet seviyesi anlaşması kapsamında, Asre Digital üzerinden alacağınız paylaşımlı web hosting, reseller hosting, VPS/VDS/Sanal Sunucu, Kiralık Sunucu ve Sunucu Barındırma hizmetleri için destek seviyeleri tanımlanmaktadır. SLA ile ihtiyacınıza uygun destek seviyesini seçerek insan kaynağına ihtiyaç duymadan sabit ücretlerle ve deneyimli uzman ekibimizin kontrolünde hizmetlerinizin güvenle çalışması sağlanmaktadır.  Paketlerimizi inceleyerek ihtiyacınıza göre en uygun seçimi yapabilirsiniz.

SLA, müşterinin Plan(lar)ının sürekliliğinin korunması için Müşterinin, Asre Digital’e yüklemiş olduğu sınırlı sorumlulukların tümüne verilen kısa isimdir. Asre Digital SLA üç temel seviyededir ve birden üçe kadar sıralanmış bu seviyeler rakam artışına göre bir önceki seviyeyi kapsamaktadır. SLA 1. Seviye hizmet kapsamına dahil olup, 2. ve 3. Seviye SLA, ek bir ücret mukavelesi gerektirmektedir. Aşağıdaki seviyelerden birisi işaretlenmiş olsa dahi tahsilatı yapılmamış olan SLA işleme konulmaz ve takip edilmez.

Uygulamalarınıza ait kodlama/veritabanı ile ilgili işlemler, sağlanan hizmet teslim edildikten sonra her türlü ekleme ve çıkarma SLA kapsamında değildir.

Seviye-1 (SLA-1), tüm hizmetlerde sunulan ücretsiz destek seviyesidir.

Web sitesi teslim edildikten sonra 1 ay boyunca ücretsiz olarak Seviye-3 (SLA-3) destek verilmektedir.

Destek ve Hizmet TanımıSeviye-1 (SLA-1)Seviye-2 (SLA-2)Seviye-3 (SLA-3)
Ücretsiz Danışmanlık
7/24 Sunucu Takibi
%99 Uptime Garantisi
Sunucu Servisleri Kaynaklı Sorunlar
Kullanıcı Kaynaklı Sistem Sorunlarının Çözümü *
Müşteri E-mail Kurulumu
Kontrol Paneli Kullanımı Desteği
Web sitesi İzleme * *
Web Sitesi YedeklemeAylıkHaftalıkGünlük
E-mail Hesapları Yedekleme
Yedek Geri YüklemeAyda 2 kezAyda 3 kezAyda 5 kez
Ücretsiz Yedek Teslimatı
Ücretsiz SSL Kurulumu
IP Engellemesi Kaldırma
Hosting Hizmetinin Sıfırlanması
Ücretsiz Wordpress ve Litespeed Cache Kurulumu
Servis Optimizasyonu
Yazılım ve Eklenti Güncelleme
Yazılım Güvenlik Güncellemeleri

* Web sitesinin, özel uygulamalarınızın ya da hizmetlerinizin kurulması ve teslimatı sonrasında; bunların düzenlenmesi, aksi belirtilmedikçe sayfa içeriklerinin girilmesi ve tamamlanması, bilgisayarlara e-mail kurulumlarının yapılması gibi her türlü konu müşteri sorumluluğundaki işlemlerdir.

** Kullanım amacınıza göre HTTP portu veya ICMP ping ile her 3 dakikada bir sunucunuz kontrol edilerek erişim sorunlarında sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir.

Menü